Sonntag, 29. Mai 2016

Muzlu Krep Pasta

Muzlu krep pasta

Krep
* 3 yumurta
* 1 su bardağı şeker
* 1 yemek kaşığı tereyağı
* 1 su bardağı süt
* 1 paket vanilya
* 1 paket kabartma tozu
* 9 yemek kaşığı un

Ara Muhallebisi
* 2,5 su bardağı süt
* 1 su bardağı şeker
* Yarım su bardağı un
* Azıcık tereyağı
* Muz (arasına koymak için)

Üst Muhallebisi
* 2 su bardağı süt
* Yarım su bardağı şeker
* 2 yemek kaşığı un
* 3 yemek kaşığı kakao
* 40 gr çikolata
* Tereyağı

İlk önce kreplerimizi pişiriyoruz. 
Sonra iki muhallebimizi de ayrı ayrı tencerelerde pişirip ılımaya bırakıyoruz.
Şimdi geliyoruz en zevkli tarafına; her bi krepin üstüne muhallebi sürüyoruz dilersek aralarına damla çikolata ve istediğimiz ince doğranmış meyveleri koyuyoruz (ben muz kullandım). Son krepin üstüne de yaptığımız çikolatalı muhallebiyi döküyoruz. 
Bir kaç saat buzlukta veya buzdolabında bekletmeniz, pastanın kendine gelmesi için çok önemli. 

Not: bende 8 tane krep çıktı, ben 4/4 yaparak 2 tane pasta yaptım. 



Bu tarifi nefisyemekler.com'dan buldum ve birazcık değiştirdim 😊

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen